Нелеп инцидент в Банско! Малчуган се натрови с аналгин

15.04.2017
Аналгин

Нелеп инцидент накара банскалии да настръхнат. 9-годишно момче, пристигнало в града под Тодорка със свои връстници заради традиционния детски футболен турнир Евима Къп, се натрови с аналгин.

През вчерашния ден детето започнало да повръща и да се оплаква от болки в стомаха. То получило първа помощ и било транспортирано до болницата в Разлог. След извършени изследвания и консултации медиците установили, че малчуганът се е натровил със свръхдоза аналгетици, поради което и бил откаран до МБАЛ – Благоевград.

Според първоначалната информация младият футболист посегнал към аналгина, за да притъпи засилените мускулни болки, които имал вследствие на активните тренировки, съобщава СтрумаБг. Когато не почувствал моментно облекчение обаче, приел и останалите седем таблетки.

Въпреки че първоначалното състоянието на хлапето е било притеснително, в момента животът му е извън опасност. Детето се възстановява и за празниците ще бъде със семейството си.

0
Общо 0 гласували
5 0
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати